...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

"Αχ, να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω..."


Φιλαράκια μου,
από τη συλλογή στοιχείων και τη διασταύρωση αυτών στην οποία επιδόθηκα τις τελευταίες μέρες σχετικά με την "παραχώρηση" του Λιμανιού σε κινέζους επενδυτές,
τα συμπεράσματα βάσει δηλώσεων του κινέζου
υπουργού μεταφορών είναι τα εξής:
Από 1-1-2009 ανοίγει ο δρόμος για τη συνύπαρξη
ΟΛΠ - COSCO στο λιμάνι του Πειραιά.
Αυτό θα γίνει χωρίς να υπάρχουν τα φόντα για υγιή ανταγωνισμό
(καθώς όριζε το αρχικό σχέδιο της παραχώρησης)
μιας κι η κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ αναβλήθηκε επ' αόριστον μετά την προσφυγή και τη δικαίωση του Δήμου Περάματος από το Σ.τ.Ε.
Έτσι το αφεντικό στο λιμάνι μετά τους 18 μήνες
(προκαθορισμένος χρόνος συνύπαρξης) θα είναι ένας.
Θα υπάρξει η δυνατότητα προσλήψεων από τον κινέζο επενδυτή εάν κι εφόσον βρεθεί κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.
Επομένως αίρεται το 18μηνο και κατά συνέπεια τα εργασιακά δικαιώματα των υπαρχόντων εργαζομένων.
Σκοπός και όρος του κινέζου επενδυτή είναι,
α) η μη λειτουργία έτερου εμπορικού λιμένος σε ακτίνα 100 χλμ
(αν μη τι άλλο από τη διασφάλιση του μονοπωλίου) και
β) κατασκευή ή διαμόρφωση των υπαρχουσών
αποθηκών σε 2 τουλάχιστον
εργοστασιακές μονάδες για την
τυποποίηση εισαγόμενων κινέζικων προϊόντων
με προορισμό την Ελληνική κι Ευρωπαϊκή αγορά.
Όλα τα προϊόντα θα φέρουν πιστοποίηση ISO (!!!)
και θα λογίζονται MADE IN E.U
Επίσης θα υπάρχει δυνατότητα παρασκευής προϊόντων
ακόμα και τροφίμων.(βλ. γάλα-μελαμίνη)
Φυσικά ούτε λόγος για την διατήρηση
της παρούσης φάσης του λιμένος δηλαδή
εξυπηρέτηση πλοίων άλλων εταιρειών, διατήρηση συνεργασίας με εκατοντάδες ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες και φυσικά δεκάδες ναυτιλιακά πρακτορεία τα οποία λόγω του μονοπωλίου που (καταφανώς) θα επιβάλει ο κινέζος επενδυτής,
δε θα 'χουν λόγω ύπαρξης στον Πειραιά.
Κάποιος θα ήταν μάλλον αφελής εάν μετά απ' όλα αυτά πίστευε πως θα προκύψουν νέες θέσεις εργασίας, θα υπάρξουν καταναλωτικά οφέλη από τη μείωση τιμών των αγαθών κι ότι θ' ανακάμψει η εθνική οικονομία από την εξευτελιστική παραχώρηση του κερδοφόρου ΟΛΠ.
(Σε 35 χρόνια θα εισπράξουμε όσα κερδίζει ο ΟΛΠ σε 10).
Αντιθέτως το πρώτο που βλέπει κάποιος είναι η αύξηση τιμών των διαμετακομιστικών προκειμένου ο κινέζος να κάνει γρήγορη απόσβεση, χωρίς αναγκαίο εκσυγχρονισμό
και να εξυπηρετήσει το μονοπώλιο του.
Η αύξηση των διαμετακομιστικών θα 'χει άμεσο αντίκτυπο στην αγορά, μιας και βάσει στατιστικών το 70% των προϊόντων που διακινούνται στην Ελληνική αγορά, εισάγονται!
Είναι αμέτρητες οι καταστροφικές συνέπειες για όλους μας αφού το θέμα αυτό έχει άπειρες επεκτάσεις και παραμέτρους οι οποίες δεν χωρούν μέσα σε λίγες γραμμές.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας κι αν συμφωνείτε
στην πρόληψη μιας καταστροφής, αναδημοσιεύεστε το.

17 σχόλια:

  1. Στέλιο μου, εδώ δεν πρόκειται για Κινέζους επενδυτές αλλά για Κινέζους κατακτητές!!
    Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα έτσι όπως μας τα εκθέτεις και ο κόσμος φοβάμαι ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα!!
    Εγώ θα κάνω copy paste στο δικό μου μπλογκ αφού μας το επιτρέπεις, απλά για να δουν και άλλοι τι παίζεται στον ΟΛΠ!
    Όχι μόνο δεν θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες αλλά το λιμάνι θα το κατακλύσουν οι Κινέζοι εργάτες που σίγουρα πιστεύω θα μεταφερθούν εδώ με πολύ συμφερότερους όρους για τους επενδυτές!!

    Το τραγουδάκι πάλι απόψε από τα καλύτερά μου! Μου φαίνεται ότι έχουμε τις ίδιες μουσικές προτιμήσεις.
    Καλό ξημέρωμα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαριάννα μου,
    όπως γράφω αυτό είναι το σχέδιο, η ραχοκοκκαλιά του σχεδίου εξόντωσης.
    Σε Αμερική και Καναδά που έγινε είσοδος κινέζικων συμφερόντων 10-15% (κι όχι σαν αυτό που κάνουμε εδώ)
    μετανάστευσαν λοιπόν 1.500.000 και 5.000.000 κινέζοι.
    Πιστεύεις θα σταματήσουν στο λιμάνι;
    Ολόκληρη η Ελλάδα κινδυνεύει απ' αυτή την επέλαση.
    Κι εύκολα καταλαβαίνεις πως εδώ θα είναι το μάτι του κυκλώνα δηλαδή η Ελλάδα θα γίνει το ορμητήριο τους για την κατάκτηση της Ευρώπης...
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως πρέπει να το δημοσιεύσεις στο press-gr;; Ομολογώ ότι δεν ήξερα τίποτα παρόλο που δούλεψα στον ΟΛΠ και έχω σχέσεις με πολλούς ιδιαίτερα στα κεντρικά!!! Μαύρα μεσάνυχτα σου λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου καλά να 'σαι και σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή.
    Χωρίς να θέλω να θίξω το ήθος κανενός θέλω να σου πω ότι έχω πικρά πείρα όχι από το press-gr αλλά από κάτι χαφιέδες που χυδαιολογούσαν
    στα σχόλια κατά πάντων και ανυπόστατα όταν είχε γίνει προ καιρού μια σχετική ανάρτηση
    για τα λιμάνια...
    Ευνόητο πως δε θέλω να μπω σ' αυτή τη διαδικασία αφού με αγώνα διατηρώ αυτόν εδώ το χώρο "καθαρό".
    Σ' ευχαριστώ πάντως
    από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα Στελιο. Εξυπακουεται οτι το αναδημοσιευσα, αν και με λιγη καθυστερηση λογω καποιων υποχρεωσεων. Το σχολιο μου ειναι το ιδιο με αυτο που εγραψα και στο δικο μου τσαρδακι:

    Άλλο ενα έγκλημα-μεταρρυθμιση της κυβερνησης του βλαχοτσαμπουκα πρωθυπουργου μας. Ελπιζω φιλε Στελιο να μεινουν ολα αυτα στα χαρτια. Ευχομαι να εχει καλη επιτυχια ο θαυμαστος αγωνας που κανετε εσεις οι λιγοι για ολους εμας τους πολλους.

    Μαζι σου !
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αδερφέ Αντωνάρα μου καλησπέρα
    και σ' ευχαριστώ!
    Θα τονίσω και πάλι από δω την σημασία που έχουν οι επιπτώσεις
    σε όλους μας κι όχι τόσο το γεγονός του εγκληματικού ξεπουλήματος της
    κερδοφόρας δημόσιας περιουσίας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτο που γραφεις εχει πολυ μεγαλη σημασια φιλε.

    Την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντώνη μου.
    Αντιγράφω επίσης κι εδώ το σχόλιο που άφησα στη Μαριάννα.

    "Πρόκειται για την υποθήκευση της καταναλωτικής δυνατότητας του καθενός μας αφού δίνεται η δυνατότητα σ' έναν ιδιώτη και δη αλλοδαπό να καθορίζει τις τιμές στην ελεύθερη Ελληνική αγορά.
    Έτσι ο εκάστοτε υπουργός οικονομίας στο μέλλον θα μπορεί να νίπτει τας χείρας του μη μπορώντας να παρέμβει στον ανοδικό καλπασμό των τιμών.
    Ο νοών νοείτω..."

    Σ' ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπιζω ενα μονο "ο απο μηχανης θεος της Ελλαδας" να μην τους επιτρεψει να κανουν και αυτο. Οι αλητες!!!

    Φιλια Στελιο,
    καλο βραδυ!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στέλιο καλησπέρα!!
    Η @Μερόπη στο μπλογκ μου έθεσε ένα ερώτημα ή μάλλον μια απορία της!
    Της απάντησα αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι είπα το σωστό. Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα να μας πεις και εσύ τι γίνεται ακριβώς, αφού είσαι ο μόνος που γνωρίζει τα πράγματα από μέσα!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!
    Σ' ευχαριστώ και από εδώ που μας έδωσες τα φώτα σου χθες αλλά σε χρειαζόμαστε και σήμερα. Πέρνα πάλι μια βόλτα γιατί άνοιξε κουβέντα ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριάννα μου...
    Μάλλον το face control που 'χω λειτουργεί καλά εδώ...
    Όχι τόσο για τον αντίλογο όσο για τους...ξεροκέφαλους εθελοτυφλούντες!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι...
    γερό στομάχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tι εννοείς face control? Δεν κατάλαβα!
    Μην έχεις πρόβλημα με μένα! Μ' αρέσει ο διάλογος με αντίθετα επιχειρήματα, γιατί έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να αποκαλύψουμε τις ψευδολογίες της κυβέρνησης και να καταρρίψουμε τα επιχειρήματά της.
    Μόνο μη χάνεσαι γιατί ο αγώνας στο @σαλούν μου συνεχίζεται και τα ερωτήματα πέφτουν βροχή!
    Χαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριάννα μου!
    Το μόνο που δε γουστάριζα ποτέ να κάνω ήταν να αναλώνομαι σε κουβέντες πέραν της ουσίας.
    Με πίκρα διαπιστώνω πως ακόμα κι αν εκθέσεις προσωπικά δεδομένα κάποιοι δεν βγάζουν τις παρωπίδες.
    Είπα σε σένα 2-3 πράγματα από το χώρο που εργάζομαι και ζω!
    Αυτή είναι η αλήθεια!
    Αν εγώ βγω και μιλήσω για νομικά και δικαιοσύνη τα οποία είναι το αντικείμενό σου θα γίνω από γελοίος ως γραφικός.
    Έτσι είναι...έκαστος στο είδος του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα. Εχω χαθεί λιγάκι αλλα ο καθένας ζεί μια δική του τραγική πραγματικότητα αν και όχι στο βαθμό που την ζείτε εσεις εκει.
    Να ξέρεις οτι ειμαι εκεί και θα ερθω εκει, εστω να δειτε οτι ειμαστε μαζί σας, οχι τωρα, αλλα απο παλιότερα.
    Το να εξευτελίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια το οποιοδήποτε Κράτος ειναι μία κατάντια.
    Την εργασία μας την κάνουν νομοσχέδια για να την χειριστούν αλλιώς κι όχι για όφελός μας.
    Διάβασα κάπου οτι σας αποκαλούν "ρετιρέ". Δεν το πιστεύω.
    Αλλα κι ετσι να ήταν δεν κλέβετε, εργάζεστε και αμοίβεστε.
    Ποιός θα το λεγε και δε θα τον παίρναμε για τρελλό αν πριν 10-20 χρόνια έλεγε οτι θα παίρναν τα μεγάλα λιμάνια κάτι Κινέζοι ;
    Θάλασσα εχει η Ελλάδα, κι αυτην θα την πουλήσουν μια μέρα σε κάτι ... Μαλαισιανούς. Μαζι με τα ψάρια επειδη ειναι πανάκριβα τα άτιμα και ειναι ρετιρέ.

    Τους φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε τζονάκο, σ' ευχαριστώ!
    Απλά, ανθρώπινα, ζεστά κι αγωνιστικά!
    Σ' ευχαριστώ που είσαι Άνθρωπος και με καταλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι μια προσπάθεια συρραφής - παραλληλισμού της ιδέας του έργου με την σημερινή πραγματικότητα...
    Λίγοι το μπορούν...κι ευτυχώς
    είναι όλοι φίλοι!
    Καλωσόρισες
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...