...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Πετώντας...γελαστά!


Φιλαράκια μου,
μαύρες μέρες και σκέψεις περάσανε
σαν συννεφιά και φύγανε...
Βγήκε ο ήλιος ξανά αφού πέσανε
τα μεγάλα μέσα (γι' αυτό είναι οι Φίλοι)
και σαν γνήσιος τρελλός κι αθεόφοβος
θέλησα να χαλαρώσω λιγάκι απογειώνοντας με,
νιώθοντας έτσι για λίγο χωρίς βαρύτητα,
παρέα με τους γλάρους...
Έτσι για να βρεθώ μόνος με τον άνεμο...
Βέβαια δεν πήρα αεροπλάνο όπως ο Κώστας Χατζής,
αλλά πήρα μια...γερανογέφυρα!

Απολαύστε τη θέα και τον αγαπημένο Κώστα Χατζή!
Σας χαμογελώ!!!

18 σχόλια:

  1. Κατά λάθος σου άφησα το σχόλιό μου αυτό στην προηγούμενη σου ανάρτηση.
    Στο ξαναγράφω και εδώ:

    Τον ξέρω το χώρο ΣΤέλιο μου!
    Έχω δουλέψει πολλά χρόνια στον Πειραιά και τ' αγαπώ το λιμάνι και τους ανθρώπους του! Βρέθηκα πολλές φορές κοντά τους, κυρίως στις εκλογές τους, όπως στο σωματείο "Στέφενσον" στους ναύτες μηχανής, αν θυμάμαι καλά... Δούλεψα στο ναυτικό δίκαιο για τρία χρόνια και έσκυψα αρκετές φορές πάνω στα προβλήματα του λιμανιού!

    Κοίτα τώρα και μια άλλη σύμπτωση!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαριάννα μου,
    τι σύμπτωση παιδάκι μου,
    σε λίγο θα μου πεις ότι ανέβηκες κι εσύ στη γέφυρα να κάνεις
    την Κέιτ Γουΐνσλετ στον Τιτανικό!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Όχι αλλού ανέβηκα εγώ! Το είδες;;
    Και το ένοιωσα όπως εσύ στη γερανογέφυρα και σκέφτηκα το ίδιο ακριβώς με σένα τραγούδι!!!
    Χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλε το εγραψα και στη Μαριαννα.
    Αυτο με τον Κινεζο να το κανεις ξεχωριστη αναρτηση.

    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι αδερφέ μου ελήφθη!
    Εκεί ήμουν κι εγώ!
    Πάμε για τσικουδιές!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή σου μέρα Στέλιο μου,
    "Έτσι για να βρεθώ μόνος με τον άνεμο..."
    έχεις σκεφτεί ποτέ τι μπορεί να κουβαλάει ο άνεμος μαζί του;
    Φιλι κοραλένιο για μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοείς τη διαφήμιση με τα 20ευρα;
    Χα χα χα!
    Ότι και να 'ναι πάντως καλή μου σε τέτοιο ύψος δύσκολα φτάνει!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε αεροπλάνο βεβαίως
    δεν έχει τύχει να μπω ακόμη...

    Ωστόσο
    για μία μουσική πτήση
    με τον Κ.Χατζή πιλότο
    δεν θά'λεγα όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να 'σαι πάντα καλά Ανδρόνικε!
    Κι από καρδιάς σου εύχομαι να μπεις σε πτήση της Ολυμπιακής μας!
    Έχω τις καλύτερες εμπειρίες από την Ολυμπιακή και πάντα με τιμούσε που ήμουν πελάτης της!
    Καλώς ήρθες στην ταπεινή χαμηλή μας πτήση λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -"Χαμηλες πτησεις" ιστορουσε και ο Αρκα κι αφησε εποχη!
    - Τον ρωτας τον ανθρωπο αν θα προλαβει να "πεταξει μα Ο.Α; ή με ΑΒΑΒΑ Αirlines;
    (Λογω καταστασεων εννοω, μην παρεξηγηθω Ανδρονικε!
    -Εχεις αρχισει και βελτιωνεσαι(για τα δικα μου παντα δεδομενα, αισθητα, μουσικολογικως!)
    -Πληροφοριακα λοιπον, οι στιχοι του τραγουδιου ανηκουν στην Σ.Τσωτου, και η ιστορια λεει, οτι τους εγραψε στο αεροπλανο φευγοντας απο την δικτατοκρατουμενη Ελλαδα( πραγμα που συνηθιζονταν αλλωστε τον καιρο εκεινον!)
    - Ασχετο!
    Επειδη καθε μερα περναω μπροστα απο το allou fun park, κι αναρωτιεμαι που την βρισκουν την ορεξη οι ανθρωποι να αιωρουνται στον αερα, ετσι για πλακα, παρε με κι εμενα μια μερα στην γερανογεφυρα, και σου το ορκιζομαι να τυπωσω φυλλαδια και να τα τοιχοκλλησω στου Ρεντη και τις γυρω συνοικιες, με τον τιτλο, κι εσυ μπορεις στο λιμανι να εργαστεις...
    Καληνυχτα
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ουάου!!! Τι θεα εχεις βρε τυχερε!!!
    :))
    Αν και κυριώς αυτο "παρέα με τους γλάρους..." με τσακισε..

    :) καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αερικό μου...χειμαρρώδες!
    Αισιοδοξώ (ναι, καλά βλέπεις) πως αυτοί οι μεσίτες και οι Κουφαλογιάννηδες έχουν πάρει το δρόμο που δεν θα 'χει γυρισμό!
    Έτσι, αισιοδοξώ (πάλι εγώ) πως δε θα προφτάσουν να υλοποιήσουν τα υποχθόνια σχέδιά τους για Ολυμπιακή, λιμάνια, τρένα κλπ.
    Έτσι πιστεύω να μη χρειαστεί να κάνουμε το λιμάνι τσίρκο με κινέζικους πιθήκους!
    Μουσικολογικώς...έχεις δίκιο αλλά εξακολουθεί να μ' αρέσει
    και ο Μπουγάς!
    Όσο για την αγαπημένη μου
    κα Σώτια Τσώτου...
    Είχα την τύχη εκείνο το βροχερό βράδυ να 'μαι μαζί της στο αεροπλάνο για Παρίσι...
    (νεαρός συγγραφεύς τότε)
    Και σιγοσφύριζα αυτά τα λόγια...
    Που να 'ξερα...
    Χα χα χα χα...
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρτίστα μου!!!
    Είναι πραγματικά υπέροχα αν δεν έχεις υψοφοβία...
    Αλλά το νέο το 'μαθες;
    Διατίθενται δωρεάν εισιτήρια!!!
    Bungee jumping με ή χωρίς ιμάντες!
    Βουτιά στη θάλασσα ή στο μπετόν...
    Χα χα χα
    Ιδέες το αερικό!!!
    Θα το κάνουμε Allou Fun Port!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααααααααααααχ
    ψιλο γαζι με δουλευεις!
    Εχε χαρη που σ έκτιμω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί αερικούλι μου;;;
    Επειδή έχεις επιχειρηματικό μυαλό;
    Εδώ ένα επιτελείο καραγκιόζηδων (δηλώσεις δικών τους) και δε σκέφτηκε καν την σωστή εκμετάλλευση του λιμανιού...
    Εμείς, μέσα σε δυο λεπτά βρήκαμε τη λύση για σωστή χρήση, βρήκαμε και όνομα:Allou Fun Port! Άσχημο είναι;
    Τουλάχιστον δεν το χαρίζουμε στους κιτρινιάρηδες!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Allou fun port!!!
    -1ονεπειχειρηματικο μυαλο κι εγω, δυο ασυμβατες εννοιες!
    2ον Ασχημο ειναι...
    Ας συνεχιστει ο αγωνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άκου, σε διαβάζω κάμποσο καιρό και δεν έχω το θάρρος να αναρτήσω. Κάθε φορά λέω «Κάτσε, δεν ξέρεις ακριβός τι περνάει ο άνθρωπος…» Τι να σου πω; Θα είμαι σαν αυτούς που λένε «Ξέρω τι περνάς» και δεν έχουν ιδέα. Άσε που έχω υψοφοβία…
    (Δεν ξέρεις ποτέ η ανάγκη τι μπορεί να σε σπρώξει να κανείς. Να ξεπερνάς τα όρια σου.) Ο καθένας κουβαλάει το δικό του σταυρό.
    Αλλά, φίλε, δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω τώρα, που σκέφτομαι κάτι. Μια που του αρέσει τόσο πολύ «στα ψιλά», δεν τον παίρνεις μια μέρα εκεί, κοντά στο Θεό, τον Εφραιμ; Σε παρακαλώ! Με όλη την «υψηλή» παρέα του! Υπόσχομαι να κάνω ότι μπορώ να σου βγάλουνε και τραγούδι και άγαλμα! Του Σωτήρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγάπη, να 'σαι καλά!
    Θα σε ρωτήσω κάτι βγαλμένο απ' τη ζωή μου:
    Έχεις δει πολλούς κλέφτες να πλησιάζουν τη δουλειά;
    Ή το χώρο εργασίας εν προκειμένω;
    Κι αν ποτέ πέσουν έστω από κάπου χαμηλά τότε "πέφτουν στα μαλακά"...
    Προσωπικά τον συγκεκριμένο θα τον έσπρωχνα αβασάνιστα στο κενό...
    Όπως και πολλούς άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...