...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Έφυγε...μα εγώ θα περιμένω!


Έτρεφα ως τα χτες μια κρυφή ελπίδα...
Δεν μπορεί...δεν έφυγε!
Σήμερα ο ήλιος πάλευε με τα σύννεφα...
Γκριζάρισε η θάλασσα...
Είναι ψέμα, σκέφτηκα...
Δε μπορεί, δε γίνεται, ο χρόνος πάντα σταματούσε....
Δεν χάρηκα τίποτα...μη φεύγεις καλοκαίρι!!!
Από παιδί το φθινόπωρο με μελαγχολούσε...
Και φέτος...πάλι εδώ...
Ως τις 01,00 στο μπαλκόνι...πάλι ψιλοβρέχει!
Αντίο καλοκαίρι...κι ένα τραγούδι να σε θυμίζει...
θα περιμένω...

14 σχόλια:

  1. Εγω ως λατρης του χειμωνα, θα σου πω το εξης.
    Μπορει αυτο το φθινοπωρο να ειναι και παλι μελαγχολικο, μπορει ομως και να φερει την ανοιξη!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμήν ρε αδερφάκι!!!
    Απλά με ψιλοπαίρνει
    από κάτω τέτοιο καιρό...
    Πολλή μαυρίλα, έφυγε κι η ξεγνοιασιά...
    Ακούω κι αυτά τα παλιοτράγουδα...
    Αλλά σ' εμπιστεύομαι ρε φιλάρα!!!
    θα περιμένω!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα Στέλιο
    Αθεόφοβος είσαι. Όσοι έμαθαν ότι κλείνω το μαγαζί, λυπήθηκαν ως νορμάλ προσωπικότητες σεβάστηκαν την απόφασή μου και το μόνο που κάνουν είναι να παρακαλούν να μη το κάνω. Εσύ με απείλησες με "τσιμεντάρισμα"!!!!!
    Φιλί κοραλένιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι...για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους...
    Δεν μπορεί εγώ ν' αποχαιρετώ το καλοκαίρι κι εσύ τους πάντες και τα πάντα!!!
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εδω θα τα χαλασουμε φιλαρακι!
    Να παει και να μην ξαναρθει το Φατμε-καλοκαιρακι!
    Εμεις τα αερικα ψηφιζουμε δαγκωτο ΧΕΙΜΩΝΑ!ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!ΒΡΟΧΗ!καιΚΡΥΟ!
    (που ειναι και καιρος για δυο)
    (σημ.ολοι χωριζουν τα καλοκαιρια, μια το φεγγαρι του Αυγουστου, μια ο Ιταλος στην απεναντι ξαπλωστρα, αι σιχτιρ την ζεστη μου)
    Ελπιζω να εγινα κατανοητη.

    φιλια εποχιακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αερικό μου,
    ως Στέλιος ένιωθα πάντα τον εαυτό μου...τζίτζικα!
    Δηλαδή πέθαινα το χειμώνα...
    Όσο για χωρισμούς και τέτοια δόξα τω Θεό κι ευτυχώς δεν είμαι μες
    τους "όλους" που χωρίζουν...
    Χαμόγελα
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ!!!!
    aNGEL KISS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατι μου αλλαξες απο χτες και μπερδευτηκα...
    Τεσπα!
    Εσυ ποτε δεν θα σαι μες στους "ολους" φιλε μου Στελιο και αυτο το γνωριζω καλα.
    Εξαλλου αυτος ειναι ενας απο τους λογους που σε εκτιμω πολυ.Αλλα επειδη δεν επιασες το χιουμορακι μου κι επειδη ειμαι κακος ανθρωπος, θα σε τιμωρησω με το παρακατω τραγουδακι!!!

    "Έρχεται βροχή"

    Έρχεται βροχή, έρχεται μπόρα
    έρχεται μπόρα και παγωνιά
    Στα πόδια μας ζεστή μια θερμοφόρα
    κόκκινη κουβέρτα και παλιά περιοδικά

    Και στο γραμμόφωνο ο δίσκος που μ' αρέσει
    Όλα έχουν τελειώσει κι είν' αργά
    Στην πολυθρόνα και για τους δυο μας έχει θέση
    Κλείσε τις κουρτίνες και πάρε με αγκαλιά

    Σάμπως μέσα σε βουβή ταινία,
    μια πολιτεία χοροπηδά
    Δρόμοι, ανθρωπάκια και γραφεία,
    πολυκατοικίες και κουρσάκια ιδιωτικά

    Πόσο πολύ έχει αλλάξει αυτή η πόλη.
    Βάλε τη τσαγιέρα στη φωτιά
    Η νύχτα έρχεται, η μπόρα δυναμώνει
    κι όλα είναι χαμένα και προπολεμικα

    Τα παιδιά μεγάλωσαν και πάνε.
    Τι ώρα να 'ναι και ποιος χτυπά
    Στους δρόμους στρατιώτες τραγουδάνε.
    Κλείδωσε την πόρτα και στάσου στη σκιά


    Στα καταφύγια βουβά και τρομαγμένα
    κι έξω οι σειρήνες σαν μωρά
    Σβήσε τα φώτα, μην ανοίγεις σε κανένα.
    Κλείσε τις κουρτίνες και πάρε με αγκαλιά

    Δ.Σαββοπουλος

    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aurangel,
    είθε αυτός ο χειμώνας να φέρει όλους μας πιο κοντά μπας κι αγαπήσουμε αληθινά ή έστω συνεννοηθούμε μεταξύ μας...να δώσουμε ένα τέρμα στην ιδιοτέλεια κι ένα βήμα στην αγάπη και τον αλτρουισμό...
    Φιλιά και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αερικούλι μου!!!
    Αγουροξύπνησα ο άνθρωπος
    και το 'δα κάπως αλλιώς...
    Συμπάθα με, το φθινόπωρο βλέπεις!
    Ευχαριστώ για τα θεϊκά σου λόγια και σκύβω το κεφάλι στο μεγαλείο σου!
    Όσο για την "τιμωρία"...
    Λατρεύω τον Σαββόπουλο...
    Όσο εσύ τον Μπουγά!!!
    Χα χα χα χα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα περιμένω, ως που μια μέρα να γυρίσεις...
    Θα έχει άραγε γελαστά απογεύματα αυτός ο χειμώνας ;
    ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μακαρι νίκο να ειναι χαμογελαστος.. :) Στελιο ολα θα πανε ΚΑΛΑ!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκο μου πιστεύω να μας φέρει πολλά γελαστά απογεύματα...
    Ίσως και να 'ναι στο χέρι μας να τα ζήσουμε...
    Περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. roadartist μου,
    μακάρι να πάνε όλα καλά
    (εγώ ήδη είμαι ετοιμοθάνατος)
    Κρυωματάκι...
    Τζίτζικας είπαμε...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...