...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Ο "γέρος" και η θάλασσα...


Πέρασα και σήμερα το δικό μου γελαστό απόγευμα
δίπλα στη θάλασσα, όπως συνηθίζω εξάλλου
τα τελευταία χρόνια...
Βρέθηκα πάλι μόνος μαζί της, σκέψεις, μνήμες,
αδυναμίες και πάθη...
Όλα τα 'ζησα κοντά της κι όλα ανέκαθεν
τα μοιραζόμουν μαζί της...
Μου ευχήθηκε, τη χάιδεψα στοργικά
βρέχοντας λίγο το χέρι μου...
Εξομολογήθηκα τους φόβους μου...
Χθες έκλεισα τα 36... Θύμισες παιδικές γέμισαν το μυαλό μου.
Μάτια θολά, μυρωδιά από σαπούνι στο ζιπουνάκι,
τρέκλιζα στα πρώτα βήματα, η φωνή της μάνας στο σοκάκι
κι η θάλασσα πάντα εκεί...
Τύφλωνε την παιδική μου ματιά το ηλιοβασίλεμα
που ανακλούσε πάνω της κι εγώ ζαλισμένος χανόμουν
στο απέραντο γαλάζιο της...
Σήμερα ζω απ' αυτή, την αγαπάω πιο πολύ,
δεν την πουλάω, δεν την χαρίζω, δε συμβιβάζομαι...
Γύρισα σπίτι και μπήκα να δω τα νέα...
Κι είδα αυτό...
Είναι γραμμένο από τους Ειδικούς στο ναυτιλιακό ρεπορτάζ
κι όχι από παπαγαλάκια φερέφωνα...
Για όσους αντέχουν την αλήθεια και δεν πιστεύουν
στα παραμυθάκια με θησαυρούς και κινέζικους δράκους!


( στη φωτό είναι ο φίλος και συνάδελφος Διονύσης...
ο Θεός να τον έχει καλά κι όλους τους αερίτες και μη )

Η μουσική έχει τίτλο "Πειραιάς" κι είναι από το δίσκο "λιμάνια" του Στέφανου Κορκολή 1994

18 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά, γελαστέ μας συνοδοιπόρε στην όμορφο κόσμο του blogging.
    Έτσι όμορφα ζαλισμένος πάντα να χάνεσαι στο απέραντο γαλάζιο της θάλασσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιορτη και γενεθλια την ιδια μερα;;;
    Πολυχρονος και παλι φιλε Στελιο!!!


    Οσο για την αναρτηση, ενα μονο σχολιακι:
    "Η θαλασσα του Πειραια κτλ κτλ..."

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιορτή και γενέθλια μαζί!!!
    Να ζήσεις Στέλιο, να τα χιλιάσεις και για άλλη μια φορά εύχομαι:
    Τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα!!

    Και εγώ την αγαπώ τη θάλασσα, από νησί βλέπεις κατάγομαι, δούλεψα και εγώ κοντά στο λιμάνι για πολλά χρόνια και αφουγκράστηκα τους καημούς και τις αγωνίες των ανθρώπων που ζουν από αυτό και το λατρεύουν σαν κομμάτι τους αγαπημένο!!
    Σε καταλαβαίνω @φίλε μου....
    Υπέροχη η μουσική σου σήμερα...
    Ποτέ δεν μου άρεσαν τα παραμύθια με τους κινέζικους δράκους!!
    Και απορώ πώς αρέσουν σε μερικούς...
    Κράτα γερά Στέλιο, το λιμάνι αυτό είναι δικό μας και κανείς Κινέζος δεν πρόκειται να του δώσει κίτρινο χρώμα! Θα έχει πάντα τα χρώματα της Πειραιώτικης θάλασσας και του ουρανού της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποια θάλασσα

    Στίχοι: Νάνος Βαλαωρίτης
    Μουσική: Βασίλης Δημητρίου
    Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος

    Πες μου πού πήγε ο Αύγουστος με τα καμπαναριά του
    Το γέλιο σου που γέμιζε το σπίτι μας βροχή
    Τώρα μας δίνει ο άνεμος γυμνή την αγκαλιά του
    Ω πρόσωπο που σκέπασε με μάρμαρο τη γη

    Πόσα σβησμένα βλέμματα κοιτάνε όταν κοιτάζεις
    Πόσα δεμένα στόματα μιλάνε όταν μιλάς
    Ήταν του ήλιου η δύναμη το ρόδο που ωριμάζει
    Κλειστά παραθυρόφυλλα τα στήθια που αγαπάς

    Είναι καρδιές που μάθαμε σα γράμματα ανοιγμένα
    Είναι τραπέζια όπου κανείς δε θα καθίσει πια
    Μια μουσική πανάκριβη που γράψανε για σένα
    Τόσες χιλιάδες δάχτυλα για τελευταία φορά

    Εσάς που πήρε ο θάνατος βαριά στα δάχτυλά του
    Από τα μάτια σας η αυγή πηγάζει σα νερό
    αστρα σε κάθε μέτωπο και φως τ' ανάστημά του
    Καμιά ζωή δε γράφεται χωρίς το δάκρυ αυτό

    Ακουμπισμένες δυο εποχές η μια κοντά στην άλλη
    Ω πρόσωπο που φώτισε μια μακρινή αστραπή
    Ποια θάλασσα ποια θάλασσα θα 'ναι αρκετά μεγάλη
    Για να χωρέσει τον καημό που μάζεψ' η ψυχή;

    Σα μυθικό τριαντάφυλλο μια νύχτα ο κόσμος κλείνει
    Είναι η πόρτα όπου κανείς δε θα περάσει πια
    Είναι του δήμιου η ταραχή του ήρωα η γαλήνη
    Ο ποταμός που κύλησε σαν έσπασε η καρδιά

    Αυτο ειναι ενα δωρακι για τα γενεθλια σου καλε μου φιλε.

    Λυπαμαι πραγματικα για οτι συμβαινει και κανεις μας ακομα δεν αναλογιζεται τις διαστασεις αυτου του θεματος, γιατι δεν μας ενημερωνουν σκοπιμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικόλα μου σ' ευχαριστώ...
    Ο Θεός να σ' έχει καλά κι η γη να σου δίνει πάντα περισσότερα από τις προσδοκίες σου!
    Αλήθεια, πόσες φορές δεν έχεις πιάσει κι εσύ γονατίζοντας μια χούφτα χώμα, ευχαριστώντας γι' αυτά που σου δίνει...
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντωνάρα αδερφέ μου,
    ο Πειραιάς ήταν, είναι και θα είναι για πάντα ιδεολογία, αυθεντικά Ελληνικός τρόπος ζωής.
    Χωρίς έπαρση, χωρίς καμμία υποτίμηση έστω και της τελευταίας γωνιάς της πατρίδας μας, ξέρεις, έχεις νιώσει αυτή τη μαγεία, την αύρα, τη γοητεία του λιμανιού...
    Ε, όλα αυτά ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΝΤΑΙ, ΔΕ ΧΩΡΑΝΕ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΓΑΜΩΤΟ!!!
    Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου αδερφέ μου!
    Με το καλό ο λεβέντης σου!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριαννάκι μου γι' άλλη
    μια φορά με σκλαβώνεις!
    Όταν λοιπόν μια μέρα λάμψει ο ήλιος της δικαίωσης (και θα το κάνουμε να γίνει) τότε όλοι οι γελαστοί φίλοι θα κάτσουμε σ' ένα τραπέζι, στο λιοντάρι στη Φρεαττύδα, στην Κοκκινιά, στη Δραπετσώνα
    ή τα Ταμπούρια και θα γιορτάσουμε το δίκιο.
    Σ' Ελληνικό έδαφος χωρίς κατακτητές και με το γαλάζιο στον ουρανό και τη θάλασσα...
    Πουθενά αλλού!!! ;)
    Καρτέρει λοιπόν φιλενάδα!
    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αερικό μου γειτονάκι - Πειραιωτάκι!
    Μόνη, μου δίνεις όσο 1000 άνθρωποι μαζί...
    Αληθινά ανεκτίμητο το δώρο σου κι είναι λίγο το "ευχαριστώ"!
    Η σκοπιμότητα της μη ενημέρωσης είναι από καιρό μεθοδευμένη έτσι ώστε αυτοί που επωφελούνται από την "παραχώρηση" να κάνουν ανενόχλητοι τις οργιώδεις παρανομίες τους.
    Όλη η υπόθεση είναι "παράγκα" και υπονομεύει τις τύχες ΟΛΩΝ των Ελλήνων εργαζομένων κι επαγγελματιών. Εισάγουμε κι άλλους μετανάστες ανεξέλεγκτα υπεράριθμους αυτή τη φορά!
    Ακόμα κι όσοι "διορισμένοι" επέρριπταν ευθύνες στους λιμενεργάτες και τους κατηγορούσαν για καταστροφολογία κτλ σήμερα οι ξεφτιλισμένοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την κινέζικη επιδρομή...
    Δε θ' αφήσουμε να περάσει αυτό!
    Σ' ευχαριστώ καλό μου
    και σε φιλώ γελαστά κι αγωνιστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω νιωσει δε λες τιποτα φιλε Στελιο. Και επειδη ο Πειραιωτης (ή η Πειραιωτισα) δεν αλλαζουν οσα χιλιομετρα και αν μενουν μακρια, τοτε καταλαβαινεις οτι το βιωνω καθε μερα. Και πραγματι οταν ερθει η πτν η δικαιωση ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ θα το γλεντησουμε.
    Το εχουμε ξαναπει αλλωστε.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να θυμηθουμε μονο να φερουμε και εναν οδηγο που δεν θα πιει εκεινη την αγια μερα

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στέλιο μου χρόνια πολλά κι από μένα - ξέρω δε με παρεξηγείς για την καθυστέρηση - αλλά ο φόρτος δουλειάς ξέρεις είναι αναπόφευκτος.
    Είδα αυτό και θέλησα να το δείξω στην παρέα αφού οι εξελίξεις στον Πειραιά ενδιαφέρουν όχι μόνο τους Πειραιώτες.
    Δείτε λοιπόν:
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=
    11824&subid=2&tag=8397&pubid=1928753
    Στελάρα μου και πάλι πολύχρονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηλιάννα μου καλησπέρα.
    Σ' ευχαριστώ κι αντεύχομαι!
    Ξέρεις δεν σε παρεξηγώ αφού η κατανόηση κι η καλή διάθεση μεταξύ φίλων είναι δεδομένη.
    Όντως διαφωτιστικό το άρθρο και περιγραφικότατο για την τραγικότητα της πραγματικότητας.
    Σ' ευχαριστώ και πάλι κι εκτιμώ απεριόριστα τη συνδρομή σου στην ενημέρωσή μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Σήμερα ζω απ' αυτή, την αγαπάω πιο πολύ,
    δεν την πουλάω, δεν την χαρίζω, δε συμβιβάζομαι..."
    Την εκτίμηση μου. Κράτα γερά, είμαστε δίπλα σας, όπως πάντα. Καλό μήνα, καλή εβδομάδα, όλα τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγάπη μου.
    Καλό μήνα και καλή βδομάδα,
    σου εύχομαι κι εγώ και σ' ευχαριστώ από καρδιάς για την συμπαράστασή σου.
    Καλό αγώνα, όλα καλά και σύντομα λυτρωμένοι απ' τους δυνάστες μας!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιορτή ονομαστική και Γενέθλια την ίδια μερα !
    Το ειπα εγω, να δεις που τα χασα κι αυτά, όπως του Αη Στυλιανού.
    Πολύχρονος και πολυθαλασσεμένος, υγιής να εισαι και με τύχη, να εχεις τύχη εύχομαι. Να σαι καλά.

    Διάβασα τα περι Cosco στον σύνδεσμο που έχεις και ενα εχω να πω : Απίστευτο !
    Παγκόσμια πρωτοτυπία !
    Να θες να κλάψεις και να γελάς !!!

    Μένω σε επαφή να παρακολουθώ εξελίξεις, οτι εχεις βάζε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. tzonako μου,
    πολύχρονοι και καλότυχοι λοιπόν
    να 'μαστε και ας είναι να γίνει το θαύμα να θυμόμαστε γελαστοί αυτές τις μαύρες μέρες μόνο και μόνο γιατί δε θα 'χουν προλάβει να μας αγγίξουν
    τα "μεταρρυθμιστικά", άρρωστα μέτρα
    των παραφρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...