Δε δάγκωνα το σβέρκο μου καλύτερα;
Στο "γελαστό παιχνίδι με καυστικές ερωτήσεις" είχα αναφέρει
μεταξύ άλλων το χάλι του σιδηροδρομικού μας δικτύου...
Τα "άλλα" ήταν για το χάλι της ναυτιλίας μας, καθρέφτισμα από τα
πλοία - φέρετρα που κουβαλάνε κόσμο
με υψηλότατο αντίτιμο εισιτηρίου...
και να 'σου το συμβάν με το "Θεόφιλος"...
Σήμερα το πρωί μιλούσαν κάποιοι ειδήμονες
σε μια εκπομπή της ΝΕΤ για το παρ' ολίγο δυστύχημα.
Κάποιος νομίζω συνδικαλιστής είπε το εξής εύστοχο.
"Κόψτε τους μισθούς των €20000 το μήνα από κάποιους <<συμβούλους>> κι έτσι ίσως μείνουν τα λεφτά
που χρειάζονται για εξυγίανση των σιδηροδρόμων..."
Εγώ θα 'λεγα το άλλο:
Γιατί δε σταματάτε την κλεψιά σε κάθε οργανισμό
και κάθε ταμείο μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα;
Αλήθεια κάτι ηλεκτροκίνητα τρένα siemens
που έκαναν το δρομολόγιο της Χαλκίδας υπάρχουν ακόμα;
Επειδή δεν τα βλέπω στου Ρέντη λέω μήπως είναι κι αυτά
σε κάνα υπόστεγο και περιμένουν ανταλλακτικά; Λέω...
Κι αυτά τα τρένα θα στέλνατε στο λιμάνι να εξυπηρετήσετε
τις ανάγκες μεταφορών του λιμανιού;
Ή μήπως επειδή πάει κι ο ΟΣΕ
για πώληση φροντίζετε να εξασφαλίσετε
στον πάροχο σταθερή δουλειά για τα τρένα του;
Κι οι εκατοντάδες νταλίκες που ζουν απ' το λιμάνι; Στην πείνα ε;
Και στο υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο ηλικίας άνω των 100 ετών θα διακινήσετε δεξαμενές 24000 λίτρων με εύφλεκτα και τοξικά;
Σ' ένα ατύχημα ποιος θα πάρει την ευθύνη
μιας μόλυνσης αντίστοιχης χημικού πολέμου;
Συμβαίνει (στο εξωτερικό όμως) οι μεταφορές να γίνονται
με μέσα σταθερής τροχιάς σε εκσυγχρονισμένο
σιδηροδρομικό δίκτυο κι όχι 100ετίας.
Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα ακολουθείται εντελώς ξεχωριστή τροχιά για τις μεταφορές.
Εδώ μπορεί να "περπατήσει" άραγε ένα TGV;
Ή τέλος πάντων ένα σύγχρονο τρένο;
Κόψτε τα παιχνίδια θανάτου στην πλάτη αθώων πολιτών, κόψτε τις ρεμούλες και τις προμήθειες και θα δείτε πως εκσυγχρονίζονται και λειτουργούν όλα στην Ελλάδα.
Για να μην μείνουμε για πάντα μ' αυτά τα τρένα.
Στο "γελαστό παιχνίδι με καυστικές ερωτήσεις" είχα αναφέρει
μεταξύ άλλων το χάλι του σιδηροδρομικού μας δικτύου...
Τα "άλλα" ήταν για το χάλι της ναυτιλίας μας, καθρέφτισμα από τα
πλοία - φέρετρα που κουβαλάνε κόσμο
με υψηλότατο αντίτιμο εισιτηρίου...
και να 'σου το συμβάν με το "Θεόφιλος"...
Σήμερα το πρωί μιλούσαν κάποιοι ειδήμονες
σε μια εκπομπή της ΝΕΤ για το παρ' ολίγο δυστύχημα.
Κάποιος νομίζω συνδικαλιστής είπε το εξής εύστοχο.
"Κόψτε τους μισθούς των €20000 το μήνα από κάποιους <<συμβούλους>> κι έτσι ίσως μείνουν τα λεφτά
που χρειάζονται για εξυγίανση των σιδηροδρόμων..."
Εγώ θα 'λεγα το άλλο:
Γιατί δε σταματάτε την κλεψιά σε κάθε οργανισμό
και κάθε ταμείο μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα;
Αλήθεια κάτι ηλεκτροκίνητα τρένα siemens
που έκαναν το δρομολόγιο της Χαλκίδας υπάρχουν ακόμα;
Επειδή δεν τα βλέπω στου Ρέντη λέω μήπως είναι κι αυτά
σε κάνα υπόστεγο και περιμένουν ανταλλακτικά; Λέω...
Κι αυτά τα τρένα θα στέλνατε στο λιμάνι να εξυπηρετήσετε
τις ανάγκες μεταφορών του λιμανιού;
Ή μήπως επειδή πάει κι ο ΟΣΕ
για πώληση φροντίζετε να εξασφαλίσετε
στον πάροχο σταθερή δουλειά για τα τρένα του;
Κι οι εκατοντάδες νταλίκες που ζουν απ' το λιμάνι; Στην πείνα ε;
Και στο υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο ηλικίας άνω των 100 ετών θα διακινήσετε δεξαμενές 24000 λίτρων με εύφλεκτα και τοξικά;
Σ' ένα ατύχημα ποιος θα πάρει την ευθύνη
μιας μόλυνσης αντίστοιχης χημικού πολέμου;
Συμβαίνει (στο εξωτερικό όμως) οι μεταφορές να γίνονται
με μέσα σταθερής τροχιάς σε εκσυγχρονισμένο
σιδηροδρομικό δίκτυο κι όχι 100ετίας.
Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα ακολουθείται εντελώς ξεχωριστή τροχιά για τις μεταφορές.
Εδώ μπορεί να "περπατήσει" άραγε ένα TGV;
Ή τέλος πάντων ένα σύγχρονο τρένο;
Κόψτε τα παιχνίδια θανάτου στην πλάτη αθώων πολιτών, κόψτε τις ρεμούλες και τις προμήθειες και θα δείτε πως εκσυγχρονίζονται και λειτουργούν όλα στην Ελλάδα.
Για να μην μείνουμε για πάντα μ' αυτά τα τρένα.
Στελιο, ουτε γρουσουζης ουτε προφητης. Απλα ερμηνευεις την εσκεμμενη απραξια και ηθελημενη απαξιωση και του ΟΣΕ. Για να τον πουλησουν πιο ευκολα και αυτον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα διαλα πια...
Βαρεθηκα, ολο τα ιδια και τα ιδια!!!
Έτσι Αντωνάρα μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς!
Και με ξινισμένη μούρη, ομόφωνα:
Α στα διάλα πια...
Φιλιά!
Εντάξει παιδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπαντήθηκαν οι απορίες μου.
Στο αποψινό δελτίο του μέγκα.
Τα τρένα siemens όντως είναι κλεισμένα στο αμαξοστάσιο λόγω τ' ότι δεν υπάρχει ηλεκτρικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΡΕ;
Αγοράζεις βαπόρι αν μένεις στα Τρίκαλα; Τι να κάνεις; Τον Νώε;
Τέλος πάντων.
Και μια ακόμα πληροφορία.
Τα εν λόγω τρένα έκαναν το προαναφερθέν δρομολόγιο με τις εφεδρικές τους ντιζελομηχανές.
Δεν ξαναμιλάω για τίποτα...
Ότι διερωτώμαι βγαίνει στην επικαιρότητα...
Ρε...Μήπως και να 'πεφτε η κυβέρνηση;;;
Χα χα χα!!!
Ελα, τωρα που γυριζει Στελιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες το κι εγινε!
Μπορω να στειλω εναν καταλογο με επιθυμιες που θελω να πραγματοποιηθουν;
Τωρα περα απ'την πλακα η κατασταση εχει ξεφυγει τελειως!
Και τα τρενα και τα βαπορια!
Κι εμεις απλοι παρατηρητες, δυστυχως...
Βρε καλώς το αερικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να βάλουμε όλοι ένα χεράκι (και δη εσύ που ανήκεις στο υπερφυσικό) για να σώσουμε την κατάσταση...
Χάλια μαύρα κι αυτοί οι *#@^$&@#^* συνεχίζουν ακάθεκτοι για να μας...
μεταρρυθμίσουν!!!
Καλά δεν είμαστε τόσα χρόνια ρυθμισμένοι, ρε αλήτες;
Σπίτι- δουλειά - μπουζούκια - σπίτι!
Τι στο διάολο θέλετε;
Να μας πεθάνετε πριν φύγετε με τα κλοπιμαία;
Ε, μα γαμώτο!!!
Τι σοι ρυθμιση ειν' αυτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπιτι- δουλεια -μπουζουκια -σπιτι;
Μεταρρυθμιση τωρα!
Αντε μη μαζεψω και τα αλλα αερικα και τους παρει ο διαολος!
ΣΤΕΛΙΟ , ΔΕ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΡΩΤΗΘΕΊς ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)))
ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΕΣ ...
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΟΥ
Απλά να αφήσω τη καλησπερα μου Στελιο..να εισαι καλα φιλε μου, μια καλησπερα και ενα φιλι για ενα καλυτερο υπολοιπο καλοκαιριου :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι αερικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντα όλα λίμπα και ξαναφτιάχτα σούπερ...
Άντε μπας και δούμε φως!
:))
Νικόλα μου ότι γουστάρεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τη σοβαρότητα των πραγμάτων την βλέπουμε μόνο εμείς...
Οι καθ' ύλην αρμόδιοι απλά μας δουλεύουν ή καλύτερα παίζουν με τη νοημοσύνη μας...
roadartist
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια τυχερούλα και πολλά φιλιά...
(πιστεύω είδες πως ζουν έξω ε;)
..είδα :(((
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σύγκρινα πολλά!!
Σκέφτομαι οτι ανετότατα θα την έκανα και εγώ για έξω..
ποτέ δε ξέρεις.. Εχουμε να πουμε πολλα εν καιρώ .. φιλιά Στέλιο, παρε το γιο σου και περπατηστε στα εναπομείναντα ..δάση μας..στις θάλασσες (..και στο Πειραιά) γιατί μας περιμένει δύσκολος χειμώνας..
ΦΙΛΙΑ!!
Ιδού μια πρόταση: ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (SHELL KAI ΒΡ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν δεν πουλήσουν βενζίνη θα υποχρεωθούν να μειώσουν την τιμή της. Εάν συμβεί αυτό, οι άλλες εταιρείες θα αναγκαστούν να τις ακολουθήσουν. Για να προκληθεί ένα τέτοιο 'χτύπημα', θα πρέπει να
εξασφαλίσουμε τη συνεργασία εκατομμυρίων πελατών της SHELL και της ΒΡ.
Το διαδίκτυο μας δίνει τη δυνατότητα να το πετύχουμε. Το μήνυμα αυτό εστάλη σε 40 περίπου άτομα. Εάν καθένας απ' αυτούς το διαδώσει σε γνωστούς θα γίνει 40 x 10 = 400 και 400 x 10 = 4000 άτομα κ.ου. Το μήνυμα αυτό, λοιπόν, θα έχει βρεί εκατομμύρια αποδέκτες στους καταναλωτές. Τώρα αυτό που έχετε να κάνετε, είναι να στείλετε αυτό το μήνυμα σε μερικούς δεκάδες γνωστούς που θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο. Εάν πιστεύετε ότι μπορούμε να αντιδράσουμε έτσι, διαδώστε το μήνυμα αυτό σε γνωστούς και φίλους.
Προσυπογράφω Θοδωρή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου!