...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Εμένα...


Λατρεύω να 'μαι δίπλα σου τις νύχτες...
Ν' αφουγκράζομαι την ανάσα σου,
τα όνειρά σου, το κύμα σου...
Να 'μαι εγώ το λιμάνι σου
κι εσύ η θάλασσά μου...
Να χάνομαι στην αγκαλιά σου κι εσύ
να παίζεις κρυφτό μες τα μαλλιά μου...
Απόψε θα 'μαι πάλι νύχτα, "κουμάντο" στο βαπόρι...
Να ζεματάω σαν τα σίδερα, να σε κοιτώ και
ν' ανασαίνω τη δροσιά σου... Κοντά σου!
Και το φεγγάρι να μας ψιθυρίζει στ' αυτί
γνωστές καλοκαιρινές μπαλάντες
της αγκαλιάς και της φυγής...
Θάλασσα μου...



Υπάρχουν λύσεις εύκολες πολύ για να σωθείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

Υπάρχουν τρόποι που μπορείς να με αρνηθείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

Είναι όμως κάτι που πίστεψε με δεν μπορείς
τρόπους να βρεις να τ' αποφύγεις

Εμένα, εμένα, εμένα, εμένα
δεν θα μπορέσεις να με αλλάξεις με κανένα

Υπάρχουν χίλιες αγκαλιές για να κρυφτείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

Υπάρχουν έρωτες πολλοί για να πιαστείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

Στίχοι-μουσική: Στέλιος Ρόκκος
Εκτέλεση: Βλάσσης Μπονάτσος