...Όλοι κάποτε ευχόμαστε να ζήσουμε το "Γελαστό απόγευμα" που 'ναι χαμένο
κάπου στα εφηβικά μας όνειρα...
Άλλοι το βρήκαμε κι άλλοι δυστυχώς όχι...
Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας , απλά , ειλικρινά ,

έστω στο χρόνο τ' απογευματινού
μας καφέ...
Ν' ανταλλάξουμε απόψεις...
Να επικοινωνήσουμε έστω...
Ελεύθερα , εχέμυθα κι ανώνυμα αν προτιμάτε...

Καλώς ήλθατε στο "Γελαστό απόγευμα"

Στέλιος



Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Κάνω μια γελαστή ευχή...


Χωρίς λόγια...
Μ' ένα γλυκό χαμόγελο...
Πολλή ελπίδα...
Και δυο φωτογραφίες
που υπαινίσσονται άλλη
μια μεσοβδομαδιάτικη απόδραση...
Χαρισμένο σε όσους νιώθουν
ή είναι δραπέτες της ζωής...






(Εξόριστοι - "κάνω μια ευχή")

10 σχόλια:

  1. Που το θυμήθηκες??
    Το τραγούδι αυτό το άκουγα μανιωδώς.. στα χρόνια του Λυκείου.. :)))
    Τότε στον Ατλαντίς..
    :)))
    Να είσαι καλά,
    φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου roadartist,
    για μένα (γηραιότερος γαρ) σημάδεψε άλλες εποχές και καταστάσεις.
    Το όμορφο μ' ένα διαχρονικό τραγούδι είναι πως το ακούς ευχάριστα κάθε φορά σαν να 'ναι η πρώτη...
    Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας ανάβεις φωτιές με τις αποδράσεις σου!Για να δούμε θα τα καταφέρω να "την κάνω και'γω" ως το τέλος του Μήνα.
    Τέλειο το τραγούδι!!
    Καλό ΣΒΚ να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Noιώθω δραπέτις της ζωής και θέλω και να δραπετεύσω στην ελευθερία μου!!
    Θα τα καταφέρω άραγε, έστω και για λίγο??

    Να περνάς καλά Στέλιο μου!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. zoyzoy μου,
    δε χρειάζεται προγραμματισμός τελικά!
    Φτάνει μόνο να νιώσεις την ανάγκη.
    Είχα 10+ χρόνια να μπω σε τραίνο...
    Σε μια "κουφή" εργάσιμη την κοπάνησα.
    Την απόδραση τελικά δεν την ορίζουν τα μεγάλα κύματα φυγής εκδρομέων...
    Την ορίζει μόνο η καρδιά μας...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου...
    Πάρε μια μέρα άδεια...
    Βούτα ένα βαποράκι απ' τον Περαία και τράβα για μια ημερήσια περιπλάνηση σ' έναν οποιοδήποτε προορισμό. Μη φοβάσαι, μπορούν να τα καταφέρουν μια μέρα και χωρίς εσένα.
    Το διαπίστωσα κι εγώ...
    Πίστεψέ με, αυτοί που σ' αγαπούν θα σε καταλάβουν...
    Απόφαση είναι κι είναι εύκολο!
    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Πίστεψέ με, αυτοί που σ' αγαπούν θα σε καταλάβουν..."
    Ποσο δικιο εχεις φιλαρακι και τι καλα που ξηγιεσαι!
    Εισαι κι εσυ ασυλληπτος στις επιλογες σου, τις μουσικες εννοω,ή μου φαινεται;
    Εμενα θα μου επιτρεψεις να μεινω ακομα δραπετης απ΄το ονειρο...
    Φιλια πολλα!
    Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζηλεύωωωω! Έφτιαξε ο καιρός και το ρίξαμε έξω, ε; Γιατί όχι; Καλό ταξίδι!

    ΥΓ: Περιμένουμε φωτό απ' την απόδραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αερικό μου, σ' ευχαριστώ!
    Μέσα απ' την καρδιά μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ μου Μπάτλερ,
    αποφάσισε το!
    Η διαδρομή είναι υπέροχη αν την κάνεις μέρα.
    Η κάτω φωτο είναι ενδεικτική!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λόγια χαραγμένα στη σκουριά...